The قفس پرنده Diaries

Wiki Article

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید قفس پرنده توجه شما را به ۲۵ مدل برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این قفس ها از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند.

قسمتهای درزها ، لا به لای میله و چرخ های قفس را با همان مسواک و یا فرچه ی نسبتا نرمی که گفته شد بشورید تا آلودگی ها به خوبی پاک شوند.

توجه به جنس میله­ها، تعویض آسان آنها، سهولت خارج کردن جای آب و جای دانه پرنده نیز بسیار مهم است.

یک عدد کفی کشویی پلاستیکی جهت سهولت در تمیز کردن دو عدد ظرف اب و غذا یک عدد توری فضله گیر یک عدد چوب نشیمن ساده

خوک گینه آیا می توانم حیوان خانگی خود را از وادی های من (و یا معاون)؟

روش جوشکاری از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا به شکل مستقیم بر روی کیفیت محصول نهایی اثر می‌گذارد. معمولا مفتول‌ها به شکل افقی و عمودی بر روی هم قرار می‌گیرند که در نتیجه آن چشمه‌های مربعی یا مستطیلی شکل خواهد گرفت.

آموزش انواع حیوانات خانگی غذای حیوانات مقالات وسایل حیوانات

از طرفی توجه داشته باشید اگر از دسته علاقه مندان به نگهداری از پرنده های بزرگ و دُم دار هستید، بایستی اندازه more info قفس انتخابی شما به گونه ای باشد که پرنده عصبانی نشود و در هنگام جا به جایی های خود در داخل قفس، بال ها و دم او به دیواره ها برخورد نکند و سبب آسیب به بدن پرنده نشود!

شستشوی این ظروف بسیار ساده بوده و مهمتر از همه هیچ نوع ماده سمی و مضری در آنها وجود ندارد و خطری سلامتی پرنده شما را تهدید نمی­کند.

اطلاعات کاربری و سوابق سفارشات ( در صورت ثبت نام قبل از خرید )

برای پوشش قفس باید از رنگ غیرسمی استفاده شود، زیرا پرندگان تمایل دارند با نوک خود با سیمهای قفس بازی کنند و در صورت خوردن رنگ، می توانند در اثر مسمومیت بمیرند.

قفس پرنده یکی از وسایل ضروری برای نگهداری پرنده های زیبا و خوش صدا درون منزل یا مغازه بوده که معمولا برای داشتن یک پرنده حتما باید یک قفس برای آن تهیه شود. گونه ای از حیوانات زیبا و دوست داشتنی پرنده ها هستند که پس از گذشت سال های زیاد همچنان بسیاری از انسان ها از پرنده ها به علت زیبایی و صدای دلنشین آن ها استفاده می کنند که البته نگهداری آن ها در قفس پرنده صورت می گیرد.

برای اینکه توری جوشی قفس ساخته شود، باید مراحل آن به شکل دقیق و پیوسته پشت سر گذاشته شود. فراموش نکنید که مش قفس جزو مش‌های ریز به حساب می‌آید پس باید از مفتول برای ساخت آن استفاده شود. همچنین به کار بردن کلاف‌ها نیز برای این کار بسیار مرسوم است.

Report this wiki page